Çocukluk yıllarımı, gençlik yıllarımı, orta yaş zamanımı çok özlüyorum. En çok da ilk gençlik yıllarımı…
dünyayı güzelleştirebileceğini sanan ve iddia eden o zavallı masimi tekrar görebilsem. Dünyayı değiştiremedin ama sen de değişmedin desem vaz geçer mi? İddiasından. Kesin şöyle der: “ bugün sen değişmediysen benim o iddiam sayesindedir ihtiyar” galiba doğru söylüyorum…