Mutlaka okunması gereken george orwell kitaplarından biri.
Okurken aynı zamanda yaşadığım bir kitap.
Kaç defa güldüğümü hatırlamıyorum. Karakterler, benzetmeler ve hatta dil çeşitliliği(fransız ve rus karakterler) kitaba çok farklı bir hava katıyor.
Gerçekten de yaşamdan ince noktalara değindiğini düşünüyorum.
Kısacası güzel bir eserdi.