Ramazan

Ramazan
@Can_077
Acının şiddetli oluşu değil, Sürekli oluşu yoruyor bizi.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim.
Alıntı
“Biliyorum. Bir gün içime attıklarım içimi ayıracak...”
Alıntı
Gülmemiz gereken yaşlarda, ölmemiz gerektiğini düşünüyoruz...
Alıntı
“Görünüşüme bakma, içim öldü artık.” Oğuz Atay
Alıntı