Hamza Canbek

Hamza Canbek
@Canbekhamza
Hepimiz delirmemek için bir şeylerle oyalanıyoruz. Her günümüzü çalışarak geçiriyoruz ki zihnimizle baş başa kalmayalım . Çünkü insan , uzun süre kendiyle muhatap olunca, uzun süre düşününce saçmalığın farkına varıp deliriyor .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun lafın kısası, her şey gelip geçer, kimse dersini almaz .