Faruk, o akşam çok yorgun olduğu için tabletini açmayı bile başaramadan uyuyakalıyor. Sabah uyandığında her zaman yaptığı gibi annesinin yanına gittiğinde bir şeylerin ters olduğunu düşünüyor. Çünkü annesini kahvaltı saati televizyonun başında oturur halde buluyor. Bunu asla yapmaz oysaki. Babasının yanına gittiğinde onu da telefonuna kitlenmiş olarak buluyor ve yine çok şaşırıyor. Sırasıyla arkadaşları, komşuları, şehrindeki bütün insanlar, hatta kedi ve köpekler bile ekranlara kilitlenmiş halde.. Kimse onunla konuşmuyor. Önlerindeki ekrandan kafalarını bile kaldırmıyorlar. Yemek yemiyorlar ve su içmeyi bile çoğu zaman unutuyorlar.. Faruk hariç herkese ne olmuştu böyle ? İnsanlar neden sürekli ekran başındaydı ? Faruk ne yapıp edip her şeyi eski haline getirmeliydi..
•
Ekran bağımlılığı ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Çocuklarımıza okutmamız gereken bir eser. Hem eğlenerek hem merak ederek ekran bağımlılığından kurtulabilirler böylece. Yazarımızın kalemine sağlık çok keyifle okudum. Sizede keyifli okumalar