Caner...

Caner...
@Caneristeamk
Kp műq bílíyorum.
Ne demişti efsane başkan Süleyman Seba; "saatim deil ancak kalbim durursa beşiktaşlılığım biter"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okurluk için yardım edermisin?¿
Güzellik sözde ise sözün en güzeli sende, güzellik yüzde ise, yüzün en güzeli sende ama bana göre güzellik kalpte kimseye söyleme ama kalbin en güzelide sende sevgilim.
Bazen hüzün bazen kader senin sevgin bir őmre bedel BEŞİKTAŞ sen bizim herşeyimizsin..
Yorum yapamıyorum Okurluk için yardım.