Gerçek her zaman iyi midir? Daha doğrusu gerçeği açığa çıkarmak her zaman iyi sonuç verir mi, yoksa yasayabilmeleri icin, insanların sahte dünyalarına göz yummak daha mı doğru?
“Zaten aynı şehri anlatmıyor muyuz, bu şehirde hiç bir şey değişmez, tekrarlanır durur. Senin gibi yeni gelenleri dinleyince diyoruz ki, hep aynı şey, aktörler değişiyor sadece. Bir de kısa bir arayla oluyor bütün bunlar.”
“Kısa mı? bin beşyüz yıl diyordun.”
“Evet ama unutma ki ölüler için zaman sonsuzdur, mekan ise sınırlı.”