Her gün aynı güneş doğuyor ama her gün öncekinin aynı olmuyor. Gün bile kafasına göre değişirken, insandan aynı kalmasını nasıl bekleyeceğiz be Armağan.
İçindeki karanlıktan asla kurtulamazsın. Ama dilediğinde yolunu aydınlatıp düşmeden yürümeni sağlayacak bir ışık bulabilirsin. Benim için o ışık okumaktı. Dünyadaki her dokunuşu birbiriyle ilişkilendirerek okumak.
Hepimiz zor zamanlardan geçiyoruz, kötü hikayeler yaşıyoruz hayatta. Onlara sığınmak, kendine bir duvar örmek işin kolay yolu. Sen zor olanı seçmelisin. Sil at o hikayeleri. Yık o duvarları. Dünya ne kadar kötü olursa olsun sen sevmeye çalış. Başka türlü yaşanmaz ki...