Kapandı

Kapandı
@Cankizz
KALBİM BU ASRIN DENGI DEĞIL
Çok güzel bir söze denk geldim Eee paylaşmak boynumun borcu oldu o kadar güzel ki şöyle diyor; Gözlerin o kadar yeşil ki dudağından öpsem dudağımda kocaman bir orman filizlenir💚💚💚
İlişkiler
Reklam
Hiç bu kadar susmak istememiştim...
Ziyadesiyle şerdeyim....🍁🍁🍁
Adem sevmiş cennetten olmuş,züleyha sevmiş tahdından Olmuş yusuf sevmiş özgürlüğünden olmuş, mecnun sevmiş Aklından...sen neyi göze alıp çıktın bu yola? Neyini feda edebilirsin bu sevda uğruna?
İlişkiler
Bilgili biri daha 🙏🙏
Gönderi kullanım dışı