Çok güzel bir söze denk geldim Eee paylaşmak boynumun borcu oldu o kadar güzel ki şöyle diyor;
Gözlerin o kadar yeşil ki dudağından öpsem dudağımda kocaman bir orman filizlenir💚💚💚
Adem sevmiş cennetten olmuş,züleyha sevmiş tahdından
Olmuş yusuf sevmiş özgürlüğünden olmuş, mecnun sevmiş
Aklından...sen neyi göze alıp çıktın bu yola?
Neyini feda edebilirsin bu sevda uğruna?