Tubaaa

Tubaaa
@Canozzumm
06.02.2023 kaldığımız gün
Bazı şeylere kelimeler bile yetmiyor. Yutkunuyorum ,yutkunurken bile boğazım acımaya başladı. Nasıl bir acı ,hiçbir tarifi yok... Hisler bile birbirini kaybetti. Üzgünüz,kırgınız ,yorgunuz... Ama dayanmak için sebeplerimiz,umut bekleyenlerimiz var. Dayanma gücü ver ya Rab!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tekrar tekrar tükenir mi insan? Öyle tükeniyorum işte, herşey yoluna girsin her zaman daha iyisi olsun dedikçe, kendin için en kötüsünü yaptığının farkına varıyor insan... Bu kadar mı tükenir insan, zerre zerre işte... O kadar çabadan sonra damla damla gidiyor gibi hissediyorum . Aslında hiçbir anlamı yokken, bu kadar anlam yüklemek neden?
Uzaklaşmak en iyisi, yakınlaşamadığından emin olduğun insanlardan.
youtu.be/OsLwLOft_5c Akar canözümde sel gizli gizli. Bir tenhada can cananı bulunca. 🍂🍂
Müzik
İnsan en çok tanıdığına yani kendine..... Yabancı.
1000Kitap