Yunan mitolojisinde mutluluğa dair bir hikayeye göre; İnsanlar mutluluğu arasın ve böylece kıymetli olsun diye saklamaya karar veririler.
Biri"göklerin en uzağına saklayalım"der,
Diğeri"Denizin en dibine saklayalım"der,
Öbürü"Ormanın en kuytusuna saklayalım"der,
Biri de der ki; " içlerine saklayalım.Oraya bakmak kimsenin akıllarına gelmez.." 🤗
Bir kadını ortadan ikiye böl;
Yarısı annedir,
Yarısı çocuk,
Yarısı sevgili,
Yarısı aşk...
Duyanlar bunu bilmez
Görenler anlamaz bunu
Yarısı rivayettir,
Yarısı gece...🌼