Açlığı benimle çekmediyse, aşk acısını benimle yaşamadıysa, başarılarımda bana ortak olmadıysa ve vakti geldiğinde mezara benimle girmiyorsa kimsenin söz hakkı yok güzelim hayatımda hem de şu üç günlük dünyada.
Anladım ki, birine sığınmak ve korunmak istiyorum. Biri beni üzdüğünde anlatacağım ve ne olursa olsun bana hak vermesini beklediğim bir kişiye ihtiyaç duyuyorum. "Kılına zarar veren olursa karşısında beni bulur!" diye bana güç verecek insanı istiyorum hayatımda.
Biraz naz yapıp, soğuk davranıp, ilgisini çekerim belki diye tek bir cümle kurmadan, sabırla beni kırdıklarını kendi kendilerine anlamalarını beklediklerim ise bir daha hiç yazmadı, aramadı, sormadı