Neden her konuda, bu mantıklı, bu delice, bu iyi bu kötü diye sınıflandırma gereği duyarsınız ki? Tüm bunların anlamı ne? Davranışlarımızın altında yatan nedenleri hiç düşündün mü? Bu olayları neden olan ve onları kaçınılmaz kılan şeyi açıklayabiliyor musun?