Müberra Tarakcı

Müberra Tarakcı
@Caryophyllumm
"N'oldu, Zezé?" "Hiç,Godóia...Neden kimse beni sevmiyor?" "Hep hinlik peşindesin de ondan." "Bugün tam üç kez dayak yedim,Godóia." "Hak etmedin mi ki?" "Ondan değil.Kimse beni sevmediğininden herkes bana vurmak için bahane arıyor."
Sayfa 109
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bana daha fazla vurmalarına izin verme..."
Sayfa 110
"Çok acıyacak,Zezé." "Zaten çok acıyor."
Sayfa 110
"Acıyor mu,Gum?" "Bu kez çok acıyor."
Sayfa 134
Glória hayallerime ne olduğunu soruyordu."Artık yoklar.Uzaklara gittiler..."
Sayfa 140