F.K

"Hayatında yalnız bu eksikti; fakat hayatta her şey bundan ibaretti: Sevmek."
Reklam
".. evet anlamalıyım ki ölenler ölmüştür, artık onlardan hiçbir şey beklenemez..."
Anca hülya olurdu zaten :)
"Kadınlar şiirli aşklar hülya ederler ve aşklarında şiirle bahtiyar olurlar."
"Şimdi istiyorum ki sabahtan akşama kadar odamızda okuyalım, okuyalım. Okumak hiç bitmesin..."
"Her ateş hızını alınca söner."