Bu yeni dizide Behzat Ç ile savcı hanımın aşkı mı anlatılıyor?
Aşkı meşkı kaldıracak kafam yok da mevzu bu ise izlerim…
Behzat olsun bizde mutsuz olalım repliği duydum en iyi replikler arasında yerini alır bence.
Bir savaştan çıkmış hiç kimse, artık aynı kişi değildir.
Kazanmak kaybetmek gibi olaylar komple yalanmış.
“Ben elimden geleni yaptım” kadar güzel cümle yokmuş, tam da buradan devam edeceğiz.
Bu hikaye senden uzun (…)
Kainatta ki her yaratılmışa şükrediyorsak sevdiklerimize de hakeza öyle
Herkes bunun farkında mı, hakkını veriyor mu?
O da onların sorunu.
Biz kendimizden mesulüz
Neden şiirlerimi çalıp sevgiline kendi şiirlerinmiş gibi okudun, postacı?”
Üstad, şiir yazanın değil, ihtiyacı olanındır. Benim o şiirlere ihtiyacım vardı.”
Pablo Neruda – Postacı