Başından sonuna bayıldığım bir hikâye oldu. Lana'nın gücüne hayran kalmamak elde değil. Kızımız favori karakterlerimin arasına en üstlerden giriş yaptı. Hikâyeyi okumak bazı yerlerde zor oldu duygusal açıdan her öğrendiğimiz bilgi sanki bizi daha da yıkmak için yazılmış (biliyorum EVET amaç oydu zaten) ama bu kadar da olmaz!!!!!(╥﹏╥) Kesinlikle unutmayacağım bir hikâye ve karakterler. Ayrıca o yıldönümü hediyesi!?!?!? Logan işini biliyorsun
(。•̀ᴗ-)✧
"Hikâyemiz tam anlamıyla eşsiz,"...
"Neyden bahsettiğini hiç anlamadım," ...
"Aynen . Sıradan bir romantizm yaşıyoruz," dedi alayla.
"Korkutucu romantizm. Bu da bir tür sayılır, değil mi?" diye sordum.
"Dürüst olayım mı?" ...
"Evet." ...
Gülümseyerek, "Bu, benim hayatım boyunca en sevdiğim korku hikâyesi," diye cevap verdi.
"Beni nasıl buldun?"
"Bir yere gidebilecek olsan, benimle Yunanistan'a gideceğini söylemiştin. Bunun beni burada bekleyeceğin anlamına gelmesini umdum," dedi yavaşça. Çenemi okşadı.
"Ama işin..."
"İstifa ettim," dedi gözlerime bakarak.
"Hayatın..."
"Sen neredeysen hayatım orada. Seni bu kadar çok sevmemi istemiyorsan böylesine mükemmel olamaman gerekirdi galiba."