"Hikâyemiz tam anlamıyla eşsiz,"...
"Neyden bahsettiğini hiç anlamadım," ...
"Aynen . Sıradan bir romantizm yaşıyoruz," dedi alayla.
"Korkutucu romantizm. Bu da bir tür sayılır, değil mi?" diye sordum.
"Dürüst olayım mı?" ...
"Evet." ...
Gülümseyerek, "Bu, benim hayatım boyunca en sevdiğim korku hikâyesi," diye cevap verdi.