"Bazen her şeyin bizim kontrolümüz dışında geliştiği, üzerinde en ufak bir söz hakkımızın olmadığı, lanet bir yapbozun parçalarından farksız olduğumuz bir dünyada yaşamamayı diliyorum."
... Daha yumuşak bir melodi ile uyanmaya ihtiyacım vardı, özellikle sabahın -sadece bir bakış attım- altı buçuğunda kalkacaksam.
"Hayatımı sikeyim," diye homurdandım. Normal şartlarda bu saatlerde uyanık olmak için sabahlamam gerekirdi. Sekizden önce yataktan çıkmazdım. Kimi kandırıyordum? Dokuzda kalkmak daha benlikti. Tercihim ondan yanaydı. On bir ise sadece hafta sonları kendime tanıdığım bir lüksü.
"Peki Vampir dişleri ne işe yarar?" diye sordu.
"Diğer Zümrelerin büyüsün emer!" diye bağırdı Kylie heyecanla.
"Doğru," dedi Orion gözlerimde açlık pırıltıları dans ederken. "Gönüllü olmak isteyen var mı?"