Seride en eğlenceli kitap diyebilirim.Arturo ve Tara ikisinin arasında yaşadıkları o çekişmeye bayıldım.İkisi de birbirine aşık olup,hayatlarını cehenneme çevirmek için ellerinden geleni yaptılar.Ama ne olursa olsun aşk kazandı.
Bir seri nasıl bok edilir bu kitapla görüyoruz ilk iki kitabın bir konusu anlamı vardı bu kitap baştan sona smut olmuş.İki erkek karakter River ve Alex'in kızımız Mia ile yaşadığı seks hayatı anlatılmış resmen.Arada da işte kızımızın yaptığı yardım derneği çalışmaları ve hayatındaki olaylara değinmiş.Yani yazar bu kitabı hangi kafayla yazmış ve bunu beğeniyorlar anlamadım.Boşa zaman kaybı.