Ada ve Wes'in hikayesini okuyoruz.Ciftlikteki restorasyon yapılacak eve gelen mimar olan Ada ile hikayemiz başlıyor.Karsi konulamaz çekim ve gelen olaylar.Tabi kızımızın işe başlamadan bir gece önce bir barda patronunu öpmesiyle start verdi diyebilirim.Sessiz çocuğumuzun ve yaralı kızımınızın hikayesini okumak güzeldi.Seride sevdiğim bir kitap oldu.Ama ben Gus'un hikayesini daha çok merak ediyorum nedense bakalım neler yaşayacağız.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hümeyra'nın kitapları içinde en soft hikayesi olabilir.Her yaştan okuyucunun rahatlıkla okuyabileceği bir mahalle hikayesi.Karakterlerini ayrı ayrı çok sevdim.Bir tek sen Ezgi kitabın başından sonuna kadar seni ıslatıp ıslatıp dövme isteğimi bastırmadım.
Serinin final kitabı her soru isareti cevabını buldu.İlmek ilmek işlenen sona ulaştı ama mutlu olduk mu
Ah Yunus ahhh sen benim içimde dağları yıktın ben yinede de bu acıdan kurtulamadım.Her karaktere ayrı üzüldüm ayrı sevindim ama sen ah sen...