Belki de yağmurda ıslanmayı severiz,
çünkü o an dünyayla aramızdaki sınır kaybolur.
Damlalar tenimize değdikçe, hayatın içindeymişiz gibi hissederiz
sanki doğa bizi yeniden kucaklar.
Yağmur, gürültülü bir sessizlik gibidir.
Her damlada bir serinlik, bir temizlik, bir yenilenme vardır.
Islanmak, kontrolü bırakmaktır saçların, elbiselerin, kalbinin ıslanmasına izin vermektir.
Ve belki de o anda, içimizde sakladığımız duygular da yağmurla birlikte dışarı akar.
Bazıları için yağmurda ıslanmak, geçmişin yüklerini yıkamak gibidir.
Bazıları içinse, çocukken hissettiği özgürlüğü hatırlamak…
Belki de bundan dolayı her yağmur yadığında dışarı çıkıyom çünkü hayatın vermediği huzuru veriyo be...🖤 🖤 🖤