Cefa med

Cefa med
@Cefa_med
ɴᴇʏsᴇ, ᴋᴀʟʙɪɴɪ sᴀɢ̆ʟᴀᴍ ᴛᴜᴛ.
Evet
İnsan para için bu kadar alçalır mı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olup bitenler, insansı hiçbir şey bırakmamıştı içinde.”
Yalnız kişilerin hayatı çok çetindir!...
Gezip görecek, hayatın tadını çıkaracak, sonra da yatıp öleceksin...