Cefa med

Cefa med
@Cefa_med
ɴᴇʏsᴇ, ᴋᴀʟʙɪɴɪ sᴀɢ̆ʟᴀᴍ ᴛᴜᴛ.
Bu dünyada hepimiz yeterince nedenimiz olmadan yaşıyoruz...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Minnettarlık desteklenmeli;çünkü ona öyle az rastlanıyor ki!
İnsanların garip bir yönleri vardı
Bu dünyada önemli olan birisi varsa, o da benim! Her şeyim var benim!
Her yer mutsuz insanlarla dolu!.. Sendeleyip duruyorlar...