Ahmet Ağırbaş

Ahmet Ağırbaş
@Cehennemdebirmevsim
okumayı bıraktım, iyi gelmiyor.
Tanrı kimseyi yalnızlıkla sınamamalı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Parya Komedyası
Dil çıkartılmayacak şekilde çevreyi düzeltin, o zaman şükran duygularımı belirtmek için dilimi bile keserim.
Alıntı
Şu da var ki, dizginleri isteklerin eline verilmiş bir hayat, çılgınca yaşanan bir hayattır; ama yine de hayattır.
Alıntı
Georg Trakl:
Acılarımın önündeki dilsiz kapı, Gör artık bu karanlık yara izinin kanadığını, Ve kabından taşmak üzere olduğunu çektiklerimin.
Alıntı
Yaşamak mı iyi bir deneyim yoksa ölüm mü mutlu bir son?