Hesapkapandı

Hesapkapandı
@Cekdar72
Kimsenin senin yanında görünmesine güvenme. Karşına geçmesi için bir adım,düşman olması İçin bir lafın yeter. Şeyh Sadi Şirazi
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ben hızlı yaşıyorum.Yürürken de,konuşurken de, Düşünürken de bu böyle oluyor.Otomobille Giderken birisinin beni geçmesin istemiyorum… Ölümcül bir hız okşuyor sanki beni..
Bir gün,birbirimizden ayrı düşsek bile Biliyorum,hiçbir zaman ayrı değil yollarımız Ve aynı yolda yürüdükçe Gün gelir ellerimiz yine dostça birleşir Ayrılsak bile kopamayız… Olmayacak o ta içten Gülen gözlerde yaş Bir gün gelip ayrılsak bile seninle arkadaş
Ben kimsenin canın yakmadım,onlar benim ateş olduğumu bile bile geldiler.
Halbuki korkulacak hiçbir şey yoktu ortalıkta Her şey naylondandı o kadar Ve ölünce beş on bin birden ölüyorduk Güneşe karşı. Dünyanın En Güzel Arabistanı