Güzeller güzeli maviş Zeynebin hayatı anlatılıyor. Kitap o kadar gerçekçi duygularla yazılmış ki Zeynep utandı ben utandım, Zeynep aşık oldu bende aşık oldum, Zeynep asileşti ben kavga ettim. Bir aşkın alevi bu kadar yakmamalıydı halbuki insan hayatını. Aşk hayat verirdi, mutluluktu ama Zeynep bir anlık alevi, sonsuz aşkı hiç beklenmedik kararlar aldırıp, mücadele ettirdi. Umuda sarıldı, umudu sevdi...