Çok yorgunum ama bu yorgunluk beden yorgunluğunun aksine kalbimin taşıdığı, söylemek isteyip söyleyemediğim, anlatmam isteyip anlatamadığım şeylerin yorgunluğu...
Hayatın hangi döneminde insan kendini özler? Çocukluğunda mı, gençliğinde mi, yoksa hiçbir şeyin tam olarak yolunda gitmediğini hissettiği yetişkinlik anında mı? Aslında mesele zamanla ilgili değil. Mesele, kendinle arandaki mesafe-nin giderek açıldığını fark ettiğin o anda başlıyor.
Ben kendimi özledim. Ama öyle yüzeysel bir özlem değil bu. O kadar derin, o kadar tanıdık ki...