Benimle kavga edilmez çünkü tad vermez..... Mesela:Biri seni yenerim dediğinde, Yenersin derim. ☺️ Çünkü bu dünyada sahiler kadar. adilerde var bilirim... Biri seni geçerim dediğinde, mümkün degil demem. Geçersin derim ☺️ Çünkü bu dünya her türlü hile hurda yeri bilirim... Biri "ben senden zekiyim dediginde". Niye ben aptalmıyım demem ☺️. Dogrudur derim. Çünkü bu dünyada her zeka farklı çalışır.
Kimi çakallıgı zeka sanır, kimi insan kalmayı...
Biri beni küçümsediginde, gocunup niye diye sormam. ☺️ Çünkü gerçekte cacık olmamış insanların,
bir tas yogurt görünce kendini hıyar sandıgı bir dünyada "küçümseyen" büyümez bilirim. ☺️
O yüzden dedimya benimle kavga edilmez çünkü tad vermez!. Ben sadece yoluma bakarım, sizde bakın düşmeyin...😉😎