Ancak beni hiçbir zaman terk etmeyen iyi bir huyum var. En kötü ruh hallerimde bile adap kurallarına uymaya devam ederim; buna tutkularım yol açmaktadır - Lord Eduard'ın "Julie'de söylediği gibi - bu gerçek bir felsefedir.
Adı en kötüye çıkmış talihsizlik bile sonunda felsefenin yorulmak bilmez cesaretine boyun eğer; tıpkı bir düşmanın bitmek tükenmek bilmeyen saldırıları karşısında en inatçı şehrin boyun eğmesi gibi.
Düşünsenize. 8 yıl ilköğretim 3 yıl da lise eder 11 yıl. 11 yıl boyunca bu çocuklara neden hiç Dostoyevski okutmazlar hiç düşündünüz mü? Bir şeylere uyanmasınlar diye!