Tasavvuf; kendi kendini yönetmekten vazgeçmektir. Yani inanan, kendisini yönetme işini bütünüyle Allah'a bırakır ve her an başına gelenlere "Görelim Mevlam ne eyler!" diyerek sabreder, şükreder.
Ahiretin tarlası olan bu dünyada cenneti kazanmak için gelmişken, dualarımızın maddi olması Allah'ın nazarında nasıl görünüyor bilmiyoruz. Öyleyse, Allah hepimize öncelikle nasıl dua edebileceğimizi öğretsin diyorum.