Cemile

Cemile
@CemileKayra
Bu not sana... En çok kendini... Sonra kendine iyi gelen şeyi sev.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Küçük ya da büyükler hezimet bir keşifti.Kırılmadan esneyebilmeyi başarmaktı bütün mesele.
Sayfa 189·Kitabı okudu
Kökleri küçümseyip kanatları yüceltmiştim o güne dek. Şimdi kanatlarım kırıkken o kökler sayesinde ayakta durabiliyordum.
Sayfa 178·Kitabı okudu
Herkes kendi payına düşen acıyı zamanı gelince yaşıyordu. Herkes için zamanlama farklıydı o kadar.
Sayfa 175·Kitabı okudu
Kötü şeylerin sadece başkalarının başına geleceğini düşünmek ahmakça bir illüzyondu.