“Kitapları neden bu kadar çok seviyorsun biliyor musun? Sana itiraz edemedikleri için.Neyin altını çizersen çiz kabul ettikleri için.Kayda değer bulmadığın farklı düşünceler sana cevap verme olanağına sahip olmadığı için. Sadece kendini onaylamak için okuyorsun.”
Sessizlik insana çok şey anlatır.Sözcükler kenara çekildiğinde duygular çırılçıplak sahneye çıkar. Bazı sessizlik rahatlık verir, bazısı boğar.Birkaç dakikalık sessizlikten sonra boğulacak gibi hissettim.