Cemo✹

Cemo✹
@Cemile_aa73
Li hemberî çîyayê Botanê rûniştim, di berîka min de wêneyekî te hebû
Em ji Botan a dilê Egîdin
43 okur puanı
Haziran 2023 tarihinde katıldı
Xelîl Xemgîn ger tu neba min ê çi xwelî li xwe kiriba.
Müzik
Reklam
Tenetî û xemgînî...
“ben, kendi mahvoluşumun mimarıyım.”
siyah giysilerle benim aramdaki ilişki anlatılamayacak bir aşk hikayesi
Şu dik duruşu bozmadan atlattığım her şey için kocaman bi teşekkür kendime