Anlıyorum ki hicran ve acı
Bu kadar derinden, bu kadar mağrur Törpülememişti ayaklarımı
Meğerse selerdir omuzlarımda Taşıdığım o çileli dünyanın
Ebedi sanmışım hülyalarını
Bendim hep insanı dirilten olmazlara arkadaş
hemen büyümek için çok çabalayan o küçük bendim
Hani sımsıkı sarıldıklarım, hani yumruğum, hani gözü kara
RABBİM! sağlıklı bir kalp ve biraz zaman Üzülmek için