Sabık bir devlet başkanının dediği gibi: “Türkiye o kadar kıymetli bir elmastır ki ona sahip olacak bir zengin yoktur. o herkesin, her Zenginin önünde tekerlenir gider ve daima öyle yuvarlanacaktır.”
Birinci Dünya Savaşı’nda İngilizlere karşı birlikte savaştığımız Sudan halkı,100 yıl sonra yine küresel saldırının hedefindeydi...
Biri “coğrafyanın laneti bu!” demişti. Sudan, Afrika boynuzunun en kıymetli ülkesiydi... Kara elmas dışında uranyum, elmas ve diğer madenlerle süslenmişti... O zaman güneyi kuzeyine, doğusu batısına düşman edilirdi... Ne de olsa “Bir damla petrol bir damla kandan değerliydi”. Senaryoya göre, Darfurlu, Filistinli, Afgan ölmeliydi!
“Türklerin ne dili kaldı ne kültürü. Yönetim dışarının da desteğiyle Türkleri yok sayıyor!” Dediğimde, “Türkler burada önemli bir unsur değil ki!” Karşılığını vermişti, “ nüfusun sadece yüzde biridir Türkler!” Altay Bey’in Kosova Adalet Bakanı’nın yardımcısı olarak konuştuğunu düşünüyorum...
Fikrim Damka, Kosova’da 25 yıldır nüfus sayımı yapılmadığını hatırlatarak Türk nüfusunun yüzde bir olduğu tezini cevaplıyor: “Ne hikmetse Türklerin nüfusu 1981’den bu yana hep aynı gösteriliyor. Burada Kosova’da Türklerin nüfusu 60-70 bin civarındadır. Türkçe konuşanların sayısı ise 250 binin üzerindedir...”
Değişim istedikleri ülkelerden bir avuç insanı alıp, Amerika’ya götürüyorlar. Onları 5-10 senede yetiştiriyorlar. Geri yoluyorlar.Geri gelenler, Amerika’nın çıkarlarını Gürcistan’da,Irak’ta savunuyorlar.
Sayfa 180 - Abhazya Cumhurbaşkanı Sergey Bagapş·Kitabı okudu