İnsan bazen alışır olanlara ve de olacaklara. Sadece kabullenemez yaşananları.
Ne olursa olsun olan olmuştur.
Ama aklımızdaki ses bunu kabullenmemize izin vermiyor.Belki de olmasi gereken budur ve olur . Yaşanır ve biter.Her şey bir bakıştan, bir sözden ibarettir.Uzun yıllar tanıdığınız artık bir dağdır.İki gün güldüğünüz kardeş olur.Bilemezsiniz sonra kardeş dediğiniz de bir tecrübe olur. Kısa hevesler, küçük umutlar, büyük hayaller...
İnsanoğlunun gerçekleridir.
Hayal kırıklığı ya da şükür sebebi hiç bir şey bunu değiştirmez.
Öyle içimden geldi yazdıkça da yazasım geldi.