Cengizhan Gedik

Cengizhan Gedik
@Cengizhaann
İnsanı yoran tek şey emeğinin karşılığını alamamasıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş
İntihar günah olmasaydı ülkenin yarısı gitmişti öbür tarafa
Bütün öğretmenlerimizin günü kutlu olsun
Ağaca yaslanma kurur insana yaslanma ölür