"Önceden olsa yürümekten asla bıkmayacağım yola artık adım bile atmıyorum. Yaşananlar zamanla beni de hissizleştirdi. Tahammül güzel olabilir ama her sabrın da bir sonu var. Artık ne eski benim, ne de olmayan için uğraşırım. İnancım bitince ben de bitiriyorum. Kaybetmekten korkmuyorum, bırakıyorum." 🖇️
"Bedenim büyüdüm artık dese bile ruhum hâlâ küçücük bir kız çocuğu. Bir pamuk şekere tav olan gülümsemem ve cebimde sakladığım gökyüzüm var benim." 🧚🏻♀️