İnsanlar başka dertleri görmeyince derdim var sanıyorlar. Tam da bende bu kitabı okuyana kadar o insanlardan biriydim. Her an ölümle burun buruna yaşamayı öyle güzel anlatmış ki yazarımız sanki orda o anı yaşıyormuş gibi hissedebilirsiniz kendinizi. Gazze de Filistin de yaşanmış olayların gazeteci gözünden bakarak anlatılmış. Kitap akıcı bir dille anlatılmış.
Bir elimizde Kur'an bir elimizde nutuk
EY türk titre ve kendine gel. Aslında tam olarak içinde bulunduğumuz vahim duruma karşı bunu yapmalıyız. Kitap tam olarak bunu anlatıyor. Ülkesini seven her vatandaşın bu kitapta yazan; ülkenin içinde bulunduğu durumlar, bilgi yetersizliği, düşmanlar, biyolojik ve siyasi vaziyetini bilip, bilinçlenip, bilinçlendirmek bizim vazifemiz. Ileriki yıllarda su krizleri, iklim krizleri, iklim silahları, biyolojik ve kimyasal, nükleer silahlar ve yeni dünya düzeni hakkında oldukça geniş bilgi verilmiş. Aslında her gün karşılaştığımız ama altında nelerin olduğunu bilmediğimiz ve nelere mâl olacağını bilemeyeceğimiz bir sürü olayın içinde bulunuyoruz. At gözlüklerini çıkarıp etrafta olan bitenin farkına varmak lazım.