Sayfası çok diye aldanmayın bir oturuşta 250 sayfa okuyabiliyorsunuz çünkü. O kadar güzel anlatılmış ki bu tarz kitaplarla hem tarihi sevmeye başlarken hemde tarih öğreniyor insan. Bir Yörük olarak kitapta özümüze ait bir çok şey buldum. Sanki o anda bende yaşamışım gibi okudum kitabı. Akıcı ve sürükleyici bir kitaptı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Delinse yer; çökse gök, yansa, kül olsa dört yan
Yüce dileğe doğru yine yürürüz yayan.
Yıldırımdan, tipiden, kasırgadan yılmayan ;
Ölümlerle eğlenen tunç yürekli türkleriz!
Allahım bir kitapta bu kadar ayrıntı olur mu dediğim kitap bu. Odanın içindeki en ayrıntısına kadar anlatmış. O kadar çok tasvir ermişti okurken insanı sıkıyor. Ayrıntıları anlatmaktan asıl olayı kaçırdığım yerler oldu. Zamana göre iyi nir kitaptır fakat benim okumak isteyebileceğim kitaplardan değil.