En çok sevilen kitapmış , nasıl bu kadar sevilmiş anlamadım benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. İlk kitabı sevmeyeceğimi bilerek başlamıştım ve aşırı begenmiştim. Bu kitabı severim dedim hiç sevmedim . Bana biraz anlattın bu kadın karakter sizce güçlü bir karakter mi? Kitaptaki sacma sapan şeyler aşk mı? Yada hiç olay örgüsü olmaması ve sizin bunu muhteşem bulmanız? Daha net anladım herkesin bayılarak cok sevdiği şeyleri neden sevmediğim..
Karakterele gelirsek gianna için güçlü bir kadın karakter dediler. İlk kitapta sevmemiştim zaten ama kendi kitabında güçlü bir kadın temsil ediyorsa severim diye düşündüm ve sonuç asla sevmedim ve sevmemde. Nesi güçlü bu kadının acaba? Size sorarmak isterim. 20 yaşında kendinden 25 yaş büyük biri ile evlenıyor ona aşık oldgunu düşünerek tamam hadi bu kabul ettik diyelim... sonrası hayat amacı şu arkaşlar alışveriş- kocasının parasını yemek- uyuşturucu kullanmak - partilerde sabahlamak - ve seks yapmak bu kadar kızımızn olayı bu . Buna güçlü kadın diyorlar diyemezsini böyle bir karakter güçlü bir kadın olamaz. Küçükken başına bir şeyler gelmiş cinsel taciz ondanmış bu tavırları asla değil söyliyim. Bir kadın bu olaydan uyuşturucu kullanarak yada başka kötü ne halt edıyorsa o şekilde kurtulmaz bunu nasıl anlamıyorsun anlamıyorum gercekten. Erkek karaktere gellim gelemeyız bir şeyi yok gercekten hiç bir olayı yok . Oda küçükken öyle bir tranvası var işte. Oda kendini katil yapmış bu. Özet şu 250. Sayfaya kadar gianan sacma sapan olayları okuyoruz okunacak bir şeyde yok, sonrası başrol adamımızla +18 sahneleri dolu ( kusucaktım artık) . Bir tek sonunu begendim o yüzden 5 verdim yoksa 2 likdi.
Seri olduğundan okumak zorundasınız devam etmek ıcın ama olmsaydın tavsiye etmezdim. 3. Kitabı da şans verecegım .