İlk kez Ahmet Ümit kitabı okuyorum. Bir birine oldukça benzer karakter var aralarında ki farkı bulurken biraz kitaptan uzaklaştım. Ama anlamlandıramadığım kitabı bitirme isteği oldu bırakıp bırakıp tekrar elime aldım sanırım kafamda oturmasını bekledim ancak kitabın sonuna geldiğinde şaşırmadım. Çok beklentimi karşılamadı yinede Ahmet ümit kitaplarına tekrar şans vermeyi düşünüyorum.