Aylin Balboa ile tanışma kitabım ve biraz hayal kırıklığı hissediyorum. Herkesin ballandırarak anlattığı bir kitap olması dolayısıyla bir heves başladım fakat hiç tatmin olamadım. Bir ayrılık sonrası sevgilisine zaman zaman yazdığı yazıların öyküler şeklindeki derlemesinden oluşan kitap bence edebi olarak aşırı zayıf. Evet anlıyorum herkese hayatın bir noktasında yaşadığı ayrılık sonrası dönemi ,o gelgitli inişli çıkışlı hafif melankoli sınırlarında yaşanan dönemi, hatırlatması sebebiyle duygusal olarak bi bağ kurmaya çok müsait olabilir ama anlatım olsun hisleri aktarışı ya da dili olsun çok yavan geldi açıkçası. Çok amatör birinin elinden çıkmış gibiydi. Tabii ki de kendi yaşadıklarım hissettiklerimle bağdaştırıp çoğu yeri anlayışla okudum ama bu haliyle bana ne yazık ki hitap etmedi. Nacizane Kısa, hızlı okunabilir ve duygusal olarak sizde karşılık bulabilecek olmasıyla belki okuma anlamında çok tıkandığınız ya da ağır okumalar yapmak istemediğiniz zamanlarda şans verebilirsiniz.