Kadınlar, erkeklerden daha çabuk âşık olurlar. Daha kolay ve daha sık. Ama erkekler bir kez âşık oldular mı, sonuna kadar giderler. Ve işler kötü gittiğinde, -özellikle de bitiren taraf biz değilsek- öylece çekip gidemeyiz.
Sürüne sürüne uzaklaşırız.
" neye ihtiyacım olduğunu söyledim. Şimdi ise göstermem gerek. Savaşları, eylemler kazanır. Yaraları, eylemler iyileştirir. Sözler değil. Sözler ucuzdur."