Yaşamı boyunca pek çok kez fark etmişti Veronika, tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyormuş gibi söz ederlerdi,ama işin gerçeği, başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı;çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı.
Kendini vurmak,yüksek bir yapıdan atlamak,kendini asmak,bu seçeneklerden hiçbiri onun kadınsı doğasına uymuyordu.Kadınlar kendilerini öldürmek için çok daha romantik yöntemler seçer;bileklerini kesmek ya da aşırı dozda uyku ilacı almak gibi.''