İnsanlar kalp kırıp sonra nasıl hiçbir şey olmamış gibi yaşamaya devam edebiliyor anlamıyorum. Hem de kalp kırmak Kabe'yi yıkmakla eş değerken. Allah'ın mülkünü talan edip sonra hiçbir şey olmamış gibi yaşayamazsınız. Yoksa günü gelir mülkün sahibi hesabını sorar sizden.
"Kıyamet gününde mümin kulun (amel) terazisinde güzel ahlaktan daha ağır gelecek bir şey yoktur. Allah, söz ve fiilleri çirkin kimselere öfkelenir"
(Tirmizi, Birr 62)