Dhkkcccbbb

Dhkkcccbbb
@Cghfffff
"Yeteri kadar direniş ve sevda, Ederi kadar anarşi. Benim de keşke bi' söz hakkım olsa Bu dibine kadar monarşi." 🎶Ecza deposu 🎶
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tartışma sırasında bir an bile unutmadığım,hiç aklımdan çıkmayan şey ise Lara'ya duyduğum yürek paralayıcı aşktı. Onu öylesine seviyordum ki,bu aşktan içim sızlıyordu. O sırada gerçekten de sızlıyordu yüreğim. Sanki ne kadar ciddi ve ağır olursa olsun konuştuğumuz her şey önemsizdi; onun yüzüne bakmak ve sesini duymak için yaşadığımı hissediyordum. Güzel miydi? Evet, güzel olmasına güzeldi ama bu o kadar önemsiz bir ayrıntıydı ki benim için. Başına bir şey gelse, yüzü değişse, hatta çirkinleşse bile ona olan duygularım değişmezdi. Güzellikten çok daha farklı bir şeydi beni ona vurgun kılan. Anlatılmaz,dile söze gelmez bir şey; bir hava,bir tavır, sesindeki ince bir kırılma, dudaklarının kıyısındaki hafif bir gölgelenme, gülerken çenesinde oluşan küçük çukur... Bunların hepsi, hepsi çok güzel şeylerdi. Daha da önemlisi, adeta ruh ikiziydik. Ömür boyu içinden çıkılmayan,her anın lezzetiyle dolup taşan bir sığınaktı, birbirimizde bulduğumuz.
Sayfa 110·Kitabı okudu
1000Kitap
"O senin hikâyenin parçası değil. Sen onunkinin parçasısın." ~Messiah~
Televizyon
Ölmedim,yaşadım,seni bir kez daha görebilmek için yaşadım. Şimdi bana dediler ki; kimse sesini duyamıyormuş. Susmuşsun. Benimle de konuşmayacak mısın Keje? ~Eşkıya~
Sinema
"Ankara sen gibi terk edip gitmedi." ~Pinhani~
Müzik