Nasıl da yorucudur varlığımızın bir başkasının duygularıyla olan ilişkisinin esiri olduğunu hissetmek! Öyle ya da böyle,ister istemez birşey hissetmek,gerçekte tam bir karşılık bile bulmaksızın ,biraz da olsa sevmek zorunda olmak nasıl bir yorgunluktur!
İstemeden varım,istemeden öleceğim.Olduğum şeyle olmadığım şey arasında,hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşlugum.birer hiç olan şeylerin ortasındaki soyut ve tensel bir noktayım.