Ömer

Ömer
@Chaillo
Nasıl da yorucudur varlığımızın bir başkasının duygularıyla olan ilişkisinin esiri olduğunu hissetmek! Öyle ya da böyle,ister istemez birşey hissetmek,gerçekte tam bir karşılık bile bulmaksızın ,biraz da olsa sevmek zorunda olmak nasıl bir yorgunluktur!
Sayfa 300
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İstemeden varım,istemeden öleceğim.Olduğum şeyle olmadığım şey arasında,hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşlugum.birer hiç olan şeylerin ortasındaki soyut ve tensel bir noktayım.
Sayfa 268
Arzulamadığım bir şeyin eksikliğini duyuyorum ve acı çekiyorum,çünkü bu gerçek bir acı çekmek değil.
Sayfa 157
Uyanık uyuduğumuz, rüyasız bir uykudur unutmak.
Sayfa 152
Hayata ayak uydurmamızın tek yolu,kendi kendimizle uyumsuz olmak.
Sayfa 49