Cheap Thrills

Cheap Thrills
@CheapThrills
Hayatta en çok koyan şey ilişkilerde hep çabalayanların, kendinden ödün verenlerin kaybetmesi.. Nankörlükten başka bişey değil
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan hoşlandığı kişiyle vakit geçirince duygusunu paylaşınca kalbinin üzerinde böyle bir his olurdu ya. Onu bile unuttum sanki sadece yaşamak için atiyor artık..
O kadar içim boş ki, Ne hissettiğimi, ne düşündüğümü Bilmiyorum Dört duvar arasında mahsur kalmış gibiyim..
Bir kişinin hayattaki bütün herşeyi ofsayt olur mu..
Insanın ne seveni ne de sevdiği olmayınca ne kadar üzücü, Yeterince değersiz hissediyor..