Nasıl bir ülke olduk ha.
Arkadaşlığın ,sevginin, kariyerin herşeyin menfaate, herşeyin paraya baktığı .
Din ve imanımız zaten ilk gidenler..
Bazen düşünüyorum da keşke bu zamana denk gelmeseydim daha az teknolojinin daha çok insanlığın olduğu bi zaman eminim bu zamandan kat ve kat daha iyi olacaktı.